fredag 16 oktober 2009

Idag kommer världens coolaste....

8 åring till mig nämligen Konstapelns Sköld samt systeryster dotter de vill säga min guddotter. Min mor och Isabelle ska vara hos mig hela helgen det ska bli super mysigt. I kväll består kvällen av IDOL och mys framför tv:n. Eftersom vi alla steg upp 05:00 i morse kommer vi nog inte orka hålla ögonen öppna alltför länge.

Nu till något ännu mer roligt:) Jag och mina kära bästisar ska ordna världens största midsommarfest i hela 3 dagar på midsommar på ön Utö. Det är välrldens största hålligång denna helg. Jag har försökt i 2 års tid få detta ställe hyrt men helt omöjligt men 2010 går det i lås så alla ni som jag håller kär planera ingenting på midsommar(ja JAG vet att det är långt fram men tiden går fort) och boka resan hit till Stockholm om ni inte redan bor här.

Puzz på er alla!!!!!

p.s Tomme , tyvärr det var det roligaste jag kunde skriva denna gång, nöjd eller inte????

Inga kommentarer: