torsdag 8 oktober 2009

I dag har vart mitt första pass med Camilla

som Personlig tränare. Vi ska köra en gång i veckan från och med denna vecka. Vi har försökt få detta att funka i nio månader och nu har vi ÄNTLIGEN fått till en tid.(helt sjukt då vi jobbar varje dag med varandra) Vi har precis lika mycket att göra nu som för nio månader sen men nu handlar det om att prioritera samt att vi måste må bra. Leva som vi lär helt enkelt :)

I går var jag på bio och alla tycker det konstigt men jag tycker inte det är speciellt roligt och gör det väldigt sällan. Jag får ont i arslet efter tag och det blir kallt samt folk prasslar med sina påsar mm. Vi såg Fame, jag har sett musikalen så jag blev besviken av filmen. Men det var ändå hur roligt som helst att träffa kära Maja.

Idag höll jag även på att köra på en cyklist då jag glömde att blinka. Det var längesedan jag fick en sådan stor utskällning...men hon överlevde i alla fall :)

Just nu sitter jag och ser Bonde söker fru är det någon mer än jag som tycker Linda Isaksson ser grymt sliten ut?

Vi och vår spikmatta!
Nu är jag så här mörhårig, vad tycks? bra eller anus?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men shit...gud vad du blev lik mamma Anita!

Anonym sa...

linda isaksson är inte 20 längre...tycker hon e as charmig