onsdag 7 oktober 2009

My god vad det är jobbigt....

att kliva upp denna årstid. Sängen är extra skön och mörkret gör ju även sitt. Jag måste ännu säga hur glad jag är som köpt "humlan". Att kliva ut på norrtullsgatan och direkt sätta sig i en bil som tar mig direkt till jobbet det kallas lyx. För ni boende norrlänningar hör detta till vardagen men inte för innestads stockholmare (och då jag en inflyttad sådan).

I kväll är det skola och jag har dåligt samvete för jag har inte gjort veckans hemuppgift. Det har vart så galet mycket på jobbet så denna tid har inte funnits till. Jag får helt enkelt svara ärligt att detta inte hanns med denna gång :)

I helgen väntar ett besök på chokladmässan med tjejerna samt på söndag ska jag springa Hässelbyloppet. Som vanligt springer jag enbart på viljan :)

puzzzzz så länge

Inga kommentarer: