tisdag 13 oktober 2009

Tisdag kan jag sammanfatta med ...

möten och bilköer. Herregud vad stressande att stå fast i en bilkö då man har en tid att passa. Man får ju mer eller mindre magsår av det och man kommer faktiskt fortare fram med en cykel :)
Hmm vilken såpa ska jag se i kväll då? Jag slappnar verkligen av att se en film det gjorde jag aldrig förr. Har ni något bra tips på någon film så tipsa gärna mig för i detta höstmörker är det så mysigt att krypa ner fram ett BRA rekommenderata rulle............

By the way......en sak jag har velat i flera år har gått i uppfyllelse så jag hoppas verkligen på detta. Tyvärr alla nyfikna kan jag inte berätta detta över bloggen utan verbalt är det enda :)


ha en underbar kväll!!

//M

1 kommentar:

Anonym sa...

Hör av dig angående din önskan som gått i uppfyllelse jag är sjukt nyfiken, kram Leena