måndag 5 oktober 2009

Måndagen har som vanligt..


vart hektiskt. Det har vart mycket jobb samt skola på kvällen. Jag och Marcus har inte blivit direkt smartare av de programmen vi tittat på i kväll. Programmenhar vart Ensam mamma söker, Färjan(jag har lovat mig själv att aldrig mer åka på dessa patetiska båtarna) samt Hollywoodfruar. Nu är mina ögon lite fyrkantiga så då passar jag på att blogga lite.


Jag fick nyss ett sms av underbara Maja där hon hade biljetter till nya Fame filmen och undrade om vi skulle gå och se den på onsdag. Jag är ju inte något stort fan av att gå på bio men eftersom mina veckor endast består av jobb och plugg kan det vara skönt att avbryta vardagen lite.


Jag har även lagt upp ett träningsprogram för denna höst där jag ska köra med Camilla som även är Personlig tränare så att jag kommer att känna mig nöjd med my body när det att dax för Thailand om 3 månader:)


puzz på er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilka kroppar M och M har