tisdag 10 november 2009

Sjuk!

I dag är jag hemma från jobbet då varenda nerv värker, fråga mig inte vad det är men gå till jobbet var otänktbart.

Jag brukar inte vara och kolla så mycket bloggar men i dag hade jag helt plötsligt en massa tid. Det finns så många som skriver om sina fina hus , fina barn osv. Eftersom jag inte är en sådan där äkta kvinno symbol som lagar god mat ,städar, bakar kakor så tänkte jag ta fram mina fina kvalifikationer här:

Jag är otroligt rolig att ha med på fest
Du behöver aldrig vara orolig att ett samtalsämne tar slut då jag alltid har något på lager
Jag är en riktig arbetshäst, arbetar snabbt och effektivt
Jag vårdar mina vänner
Jag har stenkoll på modet :)
Jag anser mig ganska smart även om mina frågor kommer innan jag hinner tänka efter :)men roligt blir det......
Jag har många järn i elden så olika aktiviter behöver du inte bekymmra dig om
Jag pratar och skrattar högt så det finns ingen chans att du missar mig
Jag älskar att tävla så är du i mitt lag så vinner vi oftast :)
Jag har ÄCKLIGT bra minne så i en diskussion vinner du aldrig

Kanske detta kompenserar lite :) hehehehe

Tillslut vill jag avsluta med en blomma som jag fick av min kära mor för en månad sedan.....Tyvärr ge mig inga växtligheter för tro mig det slutar oftast som denna stackare.....

4 kommentarer:

Samot Nossnoj sa...

Låter ju kanon det där. Skulle vilja lära känna din pojkvän lite mer så du får gärna skriva lite och beskriva honom.

Mary sa...

eller inte Tomme...

Sandra sa...

Haha, du är bäst!!!
Hoppas du snart bli frisk!

Anonym sa...

hahahah såg först nu tomme att det var ditt namn baklänges..... det lät som ett same namn:)