söndag 15 november 2009

Isolerad....

från omvärlden känns det nästan som man är. Jag har alltså mer eller mindre sedan i tisdags vart i denna lägenhet!!! Herregud vad jag känner mig isolerad. Det är väl inte helt synd om mig då både nätet, telefoner finns runt omkring en. Hur kan man som frivillig kliva in i ett Big Brother hus där man inte har kontakt utifrån men att man är tittad på vart än man vänder sig, läskig tanke med andra ord.

I morgon är den förbaskade tentan och jag förstår INGENTING...... Jag har panik!!!!! Varför fastnar ingenting i min skalle? är jag trög? varför?varför?varför?

Hur ska man göra för att måndagar ska kännas mer positiva?har ni några tips eller ideér? bor man i värmen finns det måndagsångest då? för av sol blir ju allting lättare ,vi ska inte leva i detta mörker så enkelt är det. Nej jag håller fast i mitt ord jag blir inte kvar i detta land.

Detta var det hopplösa inlägget för idag

ha en skön söndag!!!

Inga kommentarer: