onsdag 11 november 2009

Men varför?.....

ska jag bli sjuk just nu då jag verkligen inte har tid med det.(har man någonsin tid med det?)

Min kropp är obrukbar och det enda jag vill är att sova sova sova. Stackars söta lilla Rex blir så uttråkad av detta men vad göra då även vår hundvakt verkar ha influensan....

Jag verkligen längtar att åka upp till kära Piteå den 3:e december och träffa allihopa, ska bli superskoj att dra en lien fest också(dock inte lika blöt som sist!!!!)

Jag är så nöjd att vi lämnar kylan för värmen i år vid jul och jag tror detta kommer att bli en stående grej och de som vill får helt enkelt följa med ! Hellre en tomteluva i sanden än i snön!!!!
Jag är inte heller särskilt förtjust i julen då det tyvärr bara har blivit en massa måsten i stället för att njuta av att man har varandra. VARFÖR alla dessa julklappar? det är väl bättre att ge då man själv känner för det under årets lopp. Ser jag något som någon skulle bli jätte glad av att få då köper jag det men på julen blir det ju bara köpa för köpandes skull....nej bojkotta julklapparna och köp endast till barnen......

nej nej nej nu måste jag plugga blääääääää

1 kommentar:

svärmor sa...

sköt om dig, kram