söndag 15 november 2009

Vad händer egentligen med våra medsystrar?

Det är min fråga? ska vi kvinnor/tjejer/tanter stötta varandra? varför all denna avensjuka? Går det bra för någon så blir det nästan en kommentar att:hon fick ju jobbet bara för att.... eller om någon ska göra någor roligt..hon har aldrig slitit för något.. Vart kom all denna kärlek där vi ska verkligen känna glädje för varandra istället för att titta snett. Det värsta av allt är att sådant händer även i vänner relationer och då börjar man tänka om allt står rätt till?
Jag har vart med om det själv så därav att jag skriver även ur mitt perspektiv men som tur var har jag sållat kring dessa vänner. Varför ska man ha de som inte tycker om en som man är och uppskattar allt som händer i livet? De som tar energi istället för att ge varför har man kvar dessa? Man gör ju slut med pojkvänner varför inte med vänner?
Jag vill bara säga lär er att tycka om alla för just som de är, ingen kan vara perfekt..


kärlek!!!

1 kommentar:

caroline sa...

helt rätt ! sådan "bortsållning" har jag gjort många gånger!!! ha det bra ska bli kul att se reklam filmen kram c