torsdag 12 november 2009

Mobilsäljare...

är ett släkte för sig i alla fall de som står på event tex i köpcenter osv. Jag vill inte köpa något av dessa men ändå lyckas jag ändå hamna kring dessa säljare och tänker hela tiden jag ska inte skriva och ändå så skriver jag på. Min dumma kossa!!! Jag är ju säljare ut till fingerspetsen själv så jag har STOR koll på alla säljargument men ändå lyckades de.... Detta hände för ca 2 veckor sedan och allt säljaren lovade stämde ju inte alls och jag får hem i dag en räkning på 650.-.. Arg som ett bi ringde jag till bolaget men lyckades ändå hålla mig lugn och förklara läget .
Kvinnan som jag pratade med sa att jag hade skrivit på men på något sätt lyssnade hon ändå på mig och lovade att ta bort hela abonnemanget. Nu har jag kvar förtroende för detta företag då de ordande detta smärtfritt. Normalt brukar man måste bli arg och prata med x antal människor innan någon överhuvudtaget lyssnar på en.....

må fint på torsdagen

puzzzzzzzzzzzzz

1 kommentar:

LizaK sa...

Mobilsäljare är samhällets bodiglar. Skönt att höra att nån står upp mot dessa. You go girl.