måndag 9 november 2009

Måndagen innehöll bl a.....

spinning trots att jag inte är återställd från min förkylning....hmm inte bra med andra ord.

I dag i skolan har vi pratat aktier och företagsekonomi och sammanfattningen var väl att om man inte sparar pengar i dessa tider så kan man aldrig spara. Om man nu är en arbetande person så säger jag bara SPARA för de tror att räntorna kommer gå upp innan sommaren. Vad säger du svärmor?:)
Ska man sälja så ska man sälja nu...Jag har redan vart inne och kollat lägenheter för jag är så sugen att flytta till något nytt(vi har bott här sedan dec 2004) Kanske det bästa är att bo i hyreslägenhet direkt man sålt? stockholmare har ni några tips?

åh nej nu måste jag ut med lurvet och det är freeeeeeeeeezzzzzzzzzzing ute , burr burr.....

ciao ciao

1 kommentar:

caroline sa...

Hej marie, inne här ibland och läser om er.. så ni är sugna på ny lägenhet? vart vill ni bo?åhh ändå vad kul med visnar och så. om ni nu beslutar er för att sälja så kommer ni säkert göra en bra affär på er gamla. om ni kommer hem till jul får ni gärna titta förbi oss. vi har ju flyttat. ha det bra kram caroline