söndag 8 november 2009

ok alla mina kära här kommer en story....

från verkliga livet som jag delar med mig av (Marcus har mer eller mindre tvingat mig att berätta detta för er på bloggen)
I helgen hade jag tvättstugan och när jag slängde in min tvätt upptäckte jag en kvarglömd Fred Perry jacka. Gud vad snygg den är jag måste testa tänkte jag (tro nu för guds skull inte att jag skulle sno den utan bara testa). Vad är det som händer då i samma stund jag har på mig jackan? jo jackägaren kommer in och frågar om det är hans jacka jag har på mig? jag snubblar ur mig att jag blivit av med en sådan likadan i tvättstugan men att det nog inte var denna och ger den till honom. skämmigt men sant!!!! och Tomme inga kommentarer på denna tack och NEJ jag ska inte berätta vem Moby Dick är..........

Nu ska jag hoppa i säng och se om jag har krafter till jobbet i morgon

Puzz

2 kommentarer:

LizaK sa...

Nu börjar det bli fart på den här bloggen. Älskar inlägget och kan tänka mig hur pinsamt det måste ha varit. Vilken färg var det på FP jackan? Kramis

marie sa...

Härligt att höra.jackan var blå/vit


//Marie